poniedziałek, 3 czerwca 2013

Strój dnia

Witam :-)

Ostatnio mnie tutaj nie było dlatego że mam sesje i same zaliczenia ustne.. Jakiś kosmos ale jak na razie można powiedzieć że wszystko do przodu. Przede mną jeszcze 6 egzaminów... i wakacje! :)

W czwartek wybraliśmy się na wieś do mojego Skarba dziadków. Pogoda dopisała, było gorąco :)

Sukienkę, którą miałam na sobie upolowałam za całe 3,60 pochodzi z Atmosphere. Jest świetna i idealnie nadaje się na upał. Posiadam jeszcze taką samą tylko w kropki.

Ostatnio byliśmy też na Weselu. Nie mam zdjęć z tego dnia ale jak dostaniemy coś od fotografa to na pewno pokaże strój dnia. Pogoda niestety nie dopisała ale było bardzo fajnie :)

O czym chcielibyście przeczytać? :)
Może chcielibyście zobaczyć moją kolekcje lakierów do paznokci?
A może haul zakupowy? :)











Sukienka w kropki :)


                                                                                                                                Buziaki :***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz