wtorek, 25 czerwca 2013

Sport

Witam! :-)

Dawno mnie tutaj nie było ale sesja trwa i trwa, końca nie widać. Zostały mi jeszcze 3 ostatnie najgorsze egzaminy. Wtedy zacznę tu bywać regularnie :-)

Dzisiaj chciałam Wam powiedzieć trochę o sporcie, który ostatnio wciągnął mnie niesamowicie.
Kiedyś można powiedzieć, że w ogóle nie miałam ruchu. Siedziałam tylko przed komputerem albo telewizorem, od czasu do czasu poszłam na rower. 

Od trzech miesięcy zmieniło się to i to bardzo. Staram się codziennie biegać do tego ćwiczę. Na początku ćwiczyłam z Ewą Chodakowską ale jakoś nie przemawiały do mnie te ćwiczenia. Znalazłam na youtube ćwiczenia z Mel B. Są na prawdę świetne. Ćwiczę 10 minutowy trening brzucha, pośladków i od ostatnio ABS. Ostatnio na youtube spodobał mi się też kanał paulisiaxd00Fitness. Dziewczyna daję niezły wycisk. Jak raz spróbujecie to nie będziecie chcieli przestać. Zdarza mi się też jeździć na rowerze. Wczoraj niestety wycieczkę przerwał mi deszcz ale 15 km zdążyłam przebyć.

Jeśli chodzi o bieganie to aby zacząć potrzebne są Wam tylko buty. Nie warto nawet zaczynać w trampach. Szkoda stóp. Buty do biegania na prawdę można upolować za niecałe 100 złoty. Ja swoje dostałam od Miśka i jestem bardzo zadowolona. Służą do biegania, jazdy na rowerze i ćwiczeń. Bieganie na prawdę wciąga. Można się wyciszyć i zapomnieć o wszystkich problemach. Pamiętajcie by zabierać ze sobą wodę i przeprowadzić małą rozgrzewkę.
Zaczęłam biegać od trzech kilometrów. Jak biegnę i złapie mnie kolka to zatrzymuje się, robię kilka wdechów i wydechów i lecę dalej. Nie wykonuje marszu, bo mogłabym tak przejść całą trasę. :) Najlepiej biega się tam gdzie nie ma zbyt dużo ludzi. Ja wybrałam trasę na wał. Nie dość, że ładne widoki to jeszcze nie ma tłumów :) Potem wracam do domu bocznymi uliczkami. Biegam w różnych godzinach w zależności od pogody. Jak jest gorąco to w granicach 18/19, dzisiaj jak jest pogoda dosyć deszczowa to może uda mi się złapać moment gdy nie będzie padało. 

Bieganie nie zajmuje zbyt wiele czasu i myślę, że każdy powinien spróbować. :-) Ostatnio próbuje też zacząć się zdrowo odżywiać ale zobaczymy co z tego wyjdzie bo ciężko mi zrezygnować z jedzenia czekolady :)

Jak macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach :-)

Buziaki! i życzcie mi powodzenia na ostatnich egzaminach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz