piątek, 17 maja 2013

"Twój największy sukces"

Witajcie :)

Doszłam do wniosku, że ten blog nie będzie tylko o kosmetykach, będzie też o modzie i o moich przemyśleniach. 

Wczoraj pewna osoba nie znana mi zapytała "Jaki jest Pani najlepszy sukces zawodowy?"
Ciężko mi było odpowiedzieć na to pytanie. Jednak po chwili odpowiedziałam że zrezygnowanie ze swojej poprzedniej pracy. Było to dla mnie na prawdę bardzo trudne ale ja sobie nie pozwolę na takie traktowanie. Lubiłam tą prace. Jeszcze w roku 2012 było normalnie i fajnie. Tak na prawdę udało mi się to zakończyć tylko i wyłącznie z pomocą mojego Skarba. Dziękuje, że przy mnie jesteś, że mnie wspierasz i że zawsze mogę na Ciebie liczyć. Gdyby nie Ty to byłabym tam nadal i dawała się poniżać. Kocham Cię.

A na koniec kilka zdjęć z naszego cudownego majówkowego wypadu :)
Koszalin, Mielno, Kołobrzeg, Toruń :)

Z braciszkiem <3

z moim Skarbem :*





Kurtka Marywilska
leginsy targowisko
trampki tchibo 
bluza lidl
 



Buziaki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz